.

.

سایت خبری طلوع گناباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: برای اشتغال افراد تحت پوشش این نهاد بیش از 354میلیارد ریال تهسلات ارزان قیمت پرداخت شد.

عباس ترکمان زاده روز دوشنبه به ایرنا گفت : با پرداخت این تسهیلات، 165نفر در بخش مشاغل خانگی و 270 نفر در بخش مشاغل خرد مشغول بکار شده اند.

وی اظهارداشت: شهرستان گناباد با جذب 100درصد تسهیلات اشتغال در خراسان رضوی در 18ماه گذشته مقام برتر را کسب کرده است.

وی با اشاره به رونق صنعت فرش دستباف در گناباد گفت: با تلاشهای صورت گرفته هم اکنون 65 دار قالی توسط افراد تحت پوشش این نهاد در این شهرستان فعال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد افزود: تاکنون با حمایت های این نهاد بیش از 250تخت فرش دستباف با یک هزار و 469متر مربع به ارزش بیش از سه میلیارد و 551 میلیون ریال تولید و به خارج از کشور صادر شده است .

ترکمان زاده به مزیت های فرش دستباف گناباد اشاره کرد و افزود: بافت فرش با ابعاد بزرگ به مساحت 40 مترمربع جهت صادرات ، فروش مناسب و جذب مشتری از مزایای فرشهای بافته شده افراد تحت پوشش این نهاد می باشد.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از سه هزار و 170 خانوار با جمعیت افزون بر شش هزار و 140 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناباد قرار دارند و از کمک های آن بهره مند می باشند.

وی افزود: 346 دانش آموز و 154 دانشجو و طلبه با حمایت های این نهاد به تحصل خود ادامه می دهند .

وی با اشاره به تحت پوشش بودن 167 یتم گفت: با تلاشها صورت گرفته بیش از یک هزار و 20 نفر حامی و خیر برای کمک به این افراد ثبت نام کرده اند.

وی همچنین از طرح جدید ازدواج زنان بی سرپرست خبر داد و گفت: این افراد درصورت ازدواج با قطع مزایا و کمک هایی که از کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت می کنند رو برو نخواهند شد بلکه هدیه ازدواج نیز دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: در شهرستان گناباد بیش از یک هزار و 540 زن بی سرپرست تحت پوشش این نهاد می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com